سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستت، برادر تنی توست، حال آن که هر برادرِ تنی تو، دوستت نیست . [امام علی علیه السلام]
3 زیارت آقا ا با عبدالله و آقا امام رضا به صورت online - پا یگاه بسیج موسسه تحقیقات رازی( رهپویان وصال)Rahpoyanevesal 4

السلام علیک یا ابا عبدالله

عاشقان مکتب مولا علی شما میتوانید به صورت زنده به زیارت کربلا و مشهد بروید.   

 ما را از دعای خیرتان محروم نفر مایید.

زیارت امام حسین (ع)

 http://www.imamhussain.org/html&docs/ar/live.html

زیارت امام رضا (ع)

  http://www.razavi.tv                                                              

                                                                                               Go to fullsize image

                                                                                                                         


¤ نویسنده: مرتضی آقاجانی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 11383

»» درباره خودم

»» پیوندهای روزانه

»» آرشیو نوشته های قبلی

»» لوگوی خودم


»» اشتراک در وبلاک
 

»» لوگوی دوستان من
<*LogoGuestsList*

اسما خداوند متعال

>

»» وضعیت من در یاهو

»» آهنگ وبلاگ